Schoolreis binnenspeeltuin
Vandaag was het eindelijk zover, de schoolreis.
We speelden, aten lekkere frietjes en kregen zelfs een ijsje!
'S avonds op de bus was het ook nog fijn. Al waren er enkelen die al snel in dromenland waren, na deze leuke dag.



























































Reacties
Een reactie posten