Thema: de Verkeersweek
Jules in het verkeer
We starten de verkeersweek met een
toneeltje over Jules en de fiets gevolgd met een waarneming van de fiets. Wat hangt er allemaal aan de fiets? Hoe werkt alles?
Daarna gingen we op ontdekking in de klas!
Maandagmiddag was het tijd om te FIETSEN!!
Dinsdag begonnen we met spelen in de klas en met het maken van een schrijfdans werkje van de methode Krullenbol.
In de namiddag kwam er bezoek langs op school. Op de circuitparking stond de politie! Wat was dat een fijne ervaring!
Op donderdag gingen we op stap. Nadat we al verschillende verkeersborden, het zebrapad en de verkeerslichten leerden kennen in de klas was het tijd om deze ook eens in het echt te gaan bekijken.
De rest van de dag speelden en werkten we in de klas.
Na het eten van onze koek had juf Margo nog een verrassing. We bekeken haar bakfiets! En natuurlijk mocht iedereen die in de klas was eens in de bakfiets zitten. Wat was dat fijn!
Vrijdag STRAPDAG, we dansten het STRAPlied, kregen allemaal een STRAPbandje en keken naar juf Emma die tik tak speelde. In de namiddag speelden we een leuke verkeersborden bingo en konden we smullen van lekkere druifjes. hmmm lekker.
























































































































Reacties
Een reactie posten